BLOG sis'R'

Friday, February 25, 2011

FAMILY DAY 2011

3 FEBRUARI 2011

 Assalamualaikummmm...

dah lama tak update blog... kali ni cerita pasal family day yang kami adakan baru-baru ini 3 feb 2011.
seawal jam 12.00 tengah hari sume ahli kuarga aku dah berkumpul di umah aku untuk makan tengah hari....ermmm aku oder jer..ada duit sponsor adik beradik lain...tak sangka lak umah aku jadi tumpuan
keluarga kali ni..huhu best memang best...yg tak penah sampai umah aku...dah sampai termasuk best friends mak aku..mak cik Lijah n Yong Timah...Alhamdulillah sampai juga dorg dgn selamatnya..

Kul 2.00pm mula la kami bergerak ke Summit USJ, pertandingan boling...erm...lama dah aku tak main...dah settle sume register nama...sume ahli kuarga lehe lah warming up...huh...lucu tgk deme yg tak penah main tu...nampak semangat tul...

Game start dekat2 kul tiga ptg...mcm2 gaya n teknik yg x penah aku tgk ada ...hahaha...tapi enjoy sangat....bkn apa sebahagian besarnya tak penah pun main boling...ambik kau!!!!permainan org bandar... nampak sume enjoy dgn group masing2...ada yg main tipu,ada yg kacau org...tu geng budak jahat...geng budak2 dgn geng depa....huhhh satu hal lagi...mcm2 gaya pun ada tapi dorg ni best skit ada pagar utk elakkan bola jatuh kat longkang..hehehe...tengok video nih..

video


Sori la naik senget kepala korg tengok video ni..bdk2 yg captured...spontan lak tu..hehe..
game tamat lebih kurang kul 4.00pm...tunggu result dan penyampaian hadiah....aku n  my lovely hubby menang kategori single lelaki n wanita... huhu..."Tak aci husband n wife menang"...tu teriakan org yg kalah..hahahahaa......jeles la tu...pas tu plak menang utk kategori group n highest score(my hubby la..)tak sesia organise benda2 ni...dah rezki nak wat camana kan....jgn mare!!!!!
Selesai pyampaian hadiah..

Ni lah kemeriahan family day kuarga aku...Sebelah malam lak ada dinner...huhu majlis makan-makan...di Panmour Villa, Seksyen 20 Shah Alam..
apa yang menarik malam tu???...tema ala-alam arab padang pasir lah....huhh banyak la minah-minah arab n mat-mat arab kuar mlm tu....tapi makanan mlm tu seafood ala2 Siam la pulak...bukan makanan timur tengah...but still licin mknan kt meja...sedap oooooo

Dalam pada tu kami bertemu semula cousin yg dah hampir 20 tahun xjumpa..Datin Seri Tini!! dah jadi datin seri ropanya sepupu aku ni!! selain tu ada besan2 mak aku turut serta spt my MIL n my sis punya family..Trima kasih sudi dtg menjenguk kuarga dan join majlis ni.

Banyak acara menarik malam tu...utk bebudak ada musical chair n duduk atas belon....utk remaja lak game pijak kertas sampai kecik n mummy wrap. utk pasangan lak acara serasi bersama n meneka di mana isteri ku....sume pemenang dapat hadiah yag disponsor...

Walaupun majlis ni diadakan satu hari jer..tapi ianya memberi sedikit kelainan berbanding tahun2 yang lepas...Penat oooo nak manage benda ni..harap2 tahun depan majlis ini lebih meriah n happening lagi...kasi gempak ini malaya...huhu..tapi yg pasti...ianya kan diuruskan oleh anak2 sedara ku...sebarang kesalahan n kekurangan sepanjang family day ini berlangsung...harap2 dapat dimaafkan..ye lah bukan mudah nak manage benda2 yg melibatkan orang ramai...

hhhhhaaaaaa lupa lak..kepada semua sponsor...time kasih bebyk...dgn adanya  sumbangan ini lah majlis ini dapat dijayakan....semoga rezeki kalian berlipat ganda lagi...jangan lupa tahun depan leh
belanja lagi aaaa..

wassalam..jumpa lagi ...

Selesai dinner 
-dah abis dah..

2 comments:

  1. wah....bestnya keluarga besar camni...

    ReplyDelete
  2. best sangat...next year nak buat kat mana lak? Kak long yg akan organise ye??

    ReplyDelete