BLOG sis'R'

Sunday, February 27, 2011

favourite song..


First time dengar lagu ni....rasa macam lagu cinta biasa2 jer...melodi sedap tapi tak pernah nak tau tentang liriknya...Satu hari ...tersiar kat tv lagu ni dengan lirik...emmm menarik!! bukan untuk cinta sesama manusia je tapi kecintaan terhadap Allah Pencipta Alam...
Sejak hari tu aku suka sgt lagu ni...tak salah lah astro oasis selalu siarkan lagu ni pas solat magrib....skrg ...dah jadi muzik latar blog ni...hayatinya ya....

 

No comments:

Post a Comment