BLOG sis'R'

Saturday, February 11, 2012

Imej 2012

Assalamualaikum...

Lama sungguh tak update blog...dah bersawang2 dah blog ni...rupa2nya tahun 2012 ni belum ada satu post pun hahaha..gitulah kesibukan melanda di awal tahun..huhh..

Bagi yang pernah singgah kat sini mesti terkejut kan? Blog ni dah bertukar imej..dulu background merah sekarang dah hijau plak..hurmmm....semangat baru tau!! biar nampak segar sikit, lebih simple dan mudah2an idea segar pun timbul..hahaha dan harap2 tahun ni memberi rahmat yang melimpah....Aminnn...

Tak de idea la nak post...bukak blog aritu tengok shoutmix dah xboleh guna...semalam dok cari2 la cbox...then paste le kat sini...boleh le nak borak2 kan...pastu aku tukar la nama blog ni...then aku tambahlah bloglist, sebab kekwn aku dah link blog aku kat blog deme...so untuk menghargai aku pun bukak ler...hai..hai...hello..hello..akan diedit lagi kalo ada masa..
Aku tau cara ni boleh tingkatkan trafik tapi aku tak kisah pun bab2 trafik ni..yang aku tau..ada masa aku taip apa yg aku suka...hahaha...macam kwn aku ibujelita kata...'menulis itu terapi minda' aku setuju sesangat! sekurang2nya dapat share info pd sesiapa yang singgah kat sini...
Ni pun cume nak bagitau perubahan tak begitu ketara ni...saje jeee...cyehhh mcm ada org nak baca sangat ...hehehehe..i like!

Ada masa nanti aku post le apa2 yang patut...nak ucap selamat tahun baru 2012 dah lama plak..CNY pun dah lepas..Maulidurrasul pun dah lepas....haaaa...selamat berhari minggu...ceria2kan diri...hidup perlu ceria ok, kalau tidak, anda dalam kerugian...betui ka??


***udah2 ler tu..dlm tak de idea tu panjang jugak entri ni..hahaha


Wassalam...

4 comments:

  1. k.lah silap letak link kot tu ek??
    nk letak link blog nida kan??
    masuk ke blog sdri tu..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tqvm Qaseh..dah lupa buat ni dah lama tinggal..rasanye dah ok tu...

      Delete
  2. salam..terkejut jugak tadi..ingat salah blog.Ermm....simple but nice!

    ReplyDelete