BLOG sis'R'

Thursday, April 12, 2012

Kalimah Allah Pada Telur Ayam

Assalammualaikum...

Semalam aku ke rumah kakak aku kat Rawang tu....saje je menziarah cuti sempena pertabalan  Agong ke 14.

Sembang  punya sembang kakak aku tunjukkan la sebiji telur ayam yang ada tertera kalimah Allah. Aku tau dah lama dah..dia ada cerita...tapi tak tengok2 pun sampai la semalam.. Cer tengok ni...
nampak tak kalimah Allah??

Sebab takut telur tu busuk..kakak aku masakkan isi telur tu untuk anak dia, kulit telur tu dia simpan sampai skrg ni.. Kakak aku kata, kalimah ni makin lama makin tak clear ...dulu betul2 clear. Kat kulit telur tu juga tertera kalimah Laillahaillallah...dan kat belah hujungnya ada kalimah Muhammad. Kalimah Muhammad tak clear sangat sebab tu tak de gambar kat sini...SUBHANALLAH!!
Sekarang ni tengok la...kat mana2 pun kita boleh lihat kalimah ni...kat langit, kat haiwan, tumbuhan, air dan banyak lagi kan...betapa Allah itu benar!
Kalimah Laillahaillallah....dah tak berapa clear
pakai kamera hp jer 
Sesungguhnya Allah itu Maha Pencipta..Pertingkatkanlah  ibadah kita. Sesungguhnya segala-gala kata-kata Allah itu adalah BENAR!!

4 comments:

  1. masyallahhh..maha kaya ALLAH..


    thanks sebab follow ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azian..welcome!

      Sesungguhnya tiada Tuhan selain Allah..

      Delete
  2. Subhanallah..Alhamdulillah..Allahu Akbar

    ReplyDelete