BLOG sis'R'

Wednesday, November 14, 2012

Kad kahwin yang sangat kreatif

Salam Maal Hijrah...semoga tahun ni lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya....

Cuti-cuti ni banyak betul dapat kad jemputan kawin...jauh-jauh pulak tu. Minggu ni ke JB....adoiiii!!!!!!!! Apa-apa hal pun didoakan semua yang nak menjadi raja sehari tu perkahwinan kalian diberkati Allah dan berbahagia hingga ke hujung nyawa..aminnn!!!!

Sebelum cuti hari tu ada sembang dengan kakak kantin tu... dia ada tunjuk satu kad kawin. Kad ni bukan utk aku tau..pada kakak kantin...beriya-iya tunjuk kat aku...Pada aku kad ni sangat kreatif...dan aku minta kebenaran  amik gambo nak masuk fb konon tapi masuk blog jadinye.....mana tau anak-anak buah aku ramei yang nak kawen nanti...hehehe....first time aku  tengok kad ropa gini...pemilik kad ni minta mahap ler ..saja suka-suka je ni...
Kat dalam tu ada 4 muka surat...jom kita tengok muka surat 1...
muka depan kad...

sweet sangat gambar ni kan..
Jom tengok lagi muka surat 2 dan 3....

kalo tulisan tangan ni kira dah cantik sesangat dah ni..dapat A+!!
siap ada pembetulan cikgu lagi kan..
dan lagi.....

suka kat ayat yang kena pen merah tu..hihihi
akhir sekali....

Ni ...kalo tanya yang dah lama nikah pon ada yang tak ingat dah....
selalu kita jumpa Rukun Negara kat kulit belakang buku kan

dah jadi Rukun Nikah!!

Kakak kantin tu cakap kos nak buat kad ni cuma 0.70sen aje....ada sesapa yang berminat ??? hehehe aku pun tak tau sapa publisher dia sebab seronok amik gambar dgn hp  jer..hahahaha....



mode : teruja.... hikhikhik!!!





>>>>>>>>Semoga semua majlis perkahwinan yang dirancang sepanjang cuti ni dapat dijalankan dgn lancar penuh keberkatan-Nya




15 comments:

  1. Replies
    1. Kan...tak pernah jumpa lg kad macam ni..

      Delete
  2. cute.....
    macam nak kawen balik je...tp dgn org yg sama lah...hihi
    dulu2 x de mcm ni..
    skrg mcm2..kreatif

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kakak kantin pun cakap camtu.. Hihihi

      Delete
  3. comel sungguh kad kawen ni! haha xD


    pertama kali melawat blog ni.. salam ziarah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq..sila ziarah pondok ni lg ekkk..

      Delete
  4. Ibuhani pernh dpt kad jemputN cm ni pertghn tahun ni. Ms dpt tu mmg teruj gak.....kreatif sungguh!

    ReplyDelete
  5. wah, kreati betoi yer... tiba2 tingat ms zaman sek dulu... hihi

    ReplyDelete